Jump to content
Sign in to follow this  
newsgroups

Patarimo del Toyota priekinio rato guolio

Recommended Posts

newsgroups   
newsgroups

Nors rida tik 200 tūkst. (tikra), parėjo Toyotai priekinio rato guolis. Daug važiuoti nežadu, bet kokius 50-100 tūkst. gal prisuksiu.
Kuriuos gamintojus ypatingai iš pigesnių patartumėte svarstyti, o kuriuos iš karto atmesti:

GSP 50€
MAXGEAR 55€
JAPANPARTS 70€
EGT 85€
OPTIMAL 85€
BLUE PRINT 90€
FAG 105€
SKF 115€

Dėkui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

skf, fag

 

50-90 Eur ribose visiskai nieko verto demesio?

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

50-90 Eur ribose visiskai nieko verto demesio?

 

Pasiskambink pvz. Ignerai ar kitoms panasioms kontoroms ir suzinosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
25 minutes ago, newsgroups said:

Nors rida tik 200 tūkst. (tikra), parėjo Toyotai priekinio rato guolis. Daug važiuoti nežadu, bet kokius 50-100 tūkst. gal prisuksiu.
Kuriuos gamintojus ypatingai iš pigesnių patartumėte svarstyti, o kuriuos iš karto atmesti:

GSP 50€
MAXGEAR 55€
JAPANPARTS 70€
EGT 85€
OPTIMAL 85€
BLUE PRINT 90€
FAG 105€
SKF 115€

Dėkui.

 

Japanparts ir blue print pakuotojai. Reik ziuret dezutej kas supakuota. Pvz japanparts buvo supakave Koyo japanska guoli kuris subaru oem. Pvz gsp tai sifruojasi gospodi pomogi doexat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

Japanparts ir blue print pakuotojai. Reik ziuret dezutej kas supakuota. Pvz japanparts buvo supakave Koyo japanska guoli kuris subaru oem. Pvz gsp tai sifruojasi gospodi pomogi doexat.

 

ir, speju, retas subaru datraukia 100kkm su visais orig guoliais... tas "oem" nebutinai reiskia kokybe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

ir, speju, retas subaru datraukia 100kkm su visais orig guoliais... tas "oem" nebutinai reiskia kokybe.

 

Prie 200tkm ir 250tkm abu priekiniai keisti. Vienas NSK kitas Koyo. Gamykliniai buvo Koyo. Dabar 350tkm. Tylu ir nekliba. Cia tipo blogai? Galiniai neliesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

tas "oem" nebutinai reiskia kokybe

 

Prie 200tkm ir 250tkm abu priekiniai keisti. Vienas NSK kitas Koyo. Gamykliniai buvo Koyo. Dabar 350tkm. Tylu ir nekliba. Cia tipo blogai? Galiniai neliesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

Prie 200tkm ir 250tkm abu priekiniai keisti. Vienas NSK kitas Koyo. Gamykliniai buvo Koyo. Dabar 350tkm. Tylu ir nekliba. Cia tipo blogai? Galiniai neliesti.

 

150 kkm ir trys guoliai jau pakeisti Outbacke '05, nzn gal zvyrkeliais vazinejimas ka itakoja. Pries tai turetam Legacy '96 per 100kkm eksloatacijos guoliu neteko keisti

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

150 kkm ir trys guoliai jau pakeisti Outbacke '05, nzn gal zvyrkeliais vazinejimas ka itakoja. Pries tai turetam Legacy '96 per 100kkm eksloatacijos guoliu neteko keisti

 

itakoja usikirte stabdziu suportai

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

150 kkm ir trys guoliai jau pakeisti Outbacke '05, nzn gal zvyrkeliais vazinejimas ka itakoja. Pries tai turetam Legacy '96 per 100kkm eksloatacijos guoliu neteko keisti

 

Jei vazineji vien zvyrkeliais, tada nenuostabu. Per 150Km turetu visa vaziuokle isbyreti....

 

Mano auto mato ir zvyrkeliu (visa vasara, puse pavasario ir puse rudens kiekviena savaitgali po 8km), ir ratai plaunami kercheriu, ir laiko tie guoliai. Na, per duobes atsargiau vaziuoju. Bet vis tiek buna visko. Net nezinau, ka reikia daryti, kad jie pradetu byreti...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
newsgroups   
newsgroups
Just now, newsgroups said:

 

Jei vazineji vien zvyrkeliais, tada nenuostabu. Per 150Km turetu visa vaziuokle isbyreti....

 

Mano auto mato ir zvyrkeliu (visa vasara, puse pavasario ir puse rudens kiekviena savaitgali po 8km), ir ratai plaunami kercheriu, ir laiko tie guoliai. Na, per duobes atsargiau vaziuoju. Bet vis tiek buna visko. Net nezinau, ka reikia daryti, kad jie pradetu byreti...
 

 

turbūt nusipirkt mašina kur guoliai iš kokios nors nekokybiškos partijos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rašykite į valias. Registracija užtrunka tik kelias sekundes.

Rašyti gali tik registruoti nariai.

Sukurti paskyrą

Sukurkite sau naują paskyrą. Tai labai lengva!

Spaudžiam ir sukuriam :)

Prisijungti

Jau turite paskyrą? Malonu, kad grįžtate :)

Prisijungti čia ir dabar

Sign in to follow this  

  • Mūsų statistika

    • Viso temų
      139
    • Viso įrašų
      895
×